ملی‌پوش اسبق فوتبال ایران معتقد است تیم‌ملی برای صعود به جام‌جهانی نیازی به سرمربی ندارد.

تیم ملی

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان حسن روشن پیشکسوت فوتبال ایران در مورد دیدارهای تیم ملی فوتبال در انتخابی جام‌جهانی گفت: با شرایط فعلی ما برای صعود به جام جهانی نیازی به سرمربی نداریم چرا که جام جهانی ۴۸ تیمی شده است و صعود به دور نهایی سخت نیست.

وی ادامه داد: اگر تیم ملی فوتبال قرار است کار بزرگی انجام دهد و به دور بعدی در جام جهانی صعود کند آن وقت است که ما نیاز به سرمربی داریم و بهتر است در وضعیت فعلی ما چند تیم همزمان داشته باشیم به عنوان تیم‌های «الف و ب» باید جوانگرایی کنیم.

روشن ادامه داد: در زمان ما همزمان چند تیم وجود داشت و از همه استعدادها در تیم ملی استفاده می‌شد و باید در حال حاضر نیز این روش ادامه پیدا کند و در شرایط کنونی از جوانان هم در تیم ملی استفاده شود.

حسن روشن یکی از گلزنان ایران در جام جهانی ۱۹۷۸ است که در بازی ایران مقابل پرو تک گل کشورمان را به ثمر رساند و سال‌ها در تیم‌های استقلال و همچنین در فوتبال امارات به عنوان بازیکن و مربی حضور داشته است.

کد خبر 881167

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • شاهین۳۳ IR ۱۲:۵۰ - ۱۴۰۳/۰۶/۲۴
    0 0
    بدون سر مربی یعنی بازی کردن هر دم کلنگ، مگه میشه مگه داریم، اما با گروهبان قندلی میشه یک نیمه دربست دفاع کردن در برابر امارات!!!!